banner-image

Συχνές Ερωτήσεις

Μπορείς να ασφαλίσεις το όχημά σου εύκολα και γρήγορα:

  • Ηλεκτρονικά, καταχωρώντας τα στοιχεία του οχήματος, διάρκεια ασφάλισης και επιλέγοντας το πρόγραμμα που σε εξυπηρετεί.
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2103295222

Αφού καταχωρήσεις τα στοιχεία του οχήματός σου και διαλέξεις το πρόγραμμα και τις καλύψεις που επιθυμείς, καταχώρησε τον κωδικό προσφοράς στο σχετικό πεδίο και αγόρασε την ασφάλισή σου σε ακόμα χαμηλότερη τιμή

  • Οχήματα με ξένες πινακίδες
  • Ταξί & Αγοραία
  • Λεωφορεία και Πούλμαν
  • Σχολικά Λεωφορεία
  • Αυτοκινούμενα τροχόσπιτα
  • Ενοικιαζόμενα οχήματα
  • Νεκροφόρες
  • Οχήματα σχολών οδηγών
  • Τρακτέρ & γεωργικά μηχανήματα
  • Αδασμολόγητα οχήματα σε πρόγραμμα με προαιρετικές καλύψεις
  • Φορτηγά οχήματα
  • Πυροσβεστικά
  • Ασθενοφόρα
  • Απορριμματοφόρα
  • Οχήματα 8 ή 9 θέσεων
  • Μοτοσυκλέτες - Μοτοποδήλατα <200cc

Το όριο κάλυψης του οχήματος υπολογίζεται βάσει της τρέχουσας εμπορικής του αξίας και είναι απαραίτητο, σε περίπτωση που το πρόγραμμα ασφάλισης που έχεις επιλέξει, περιλαμβάνει τις παρακάτω καλύψεις:

  • Πυρκαγιά (ελάχιστο όριο κάλυψης €2.000)
  • Φυσικά φαινόμενα (ελάχιστο όριο κάλυψης €2.000)
  • Τρομοκρατικές ενέργειες  (ελάχιστο όριο κάλυψης €2.000)
  • Ολική & Μερική κλοπή (ελάχιστο όριο κάλυψης €2.000)
  • Ζημιές ιδίου οχήματος (μικτή) (ελάχιστο όριο κάλυψης €5.000)
  • Κακόβουλες πράξεις (ελάχιστο όριο κάλυψης €5.000)
Το μέγιστο όριο κάλυψης για τα επιβατικά οχήματα, είναι €50.000. Μπορείς να δεις το προτεινόμενο όριο κάλυψης του οχήματός σου κατά τη διαδικασία προσφοράς.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αγοράς θα λάβεις ένα email με το ασφαλιστήριο του οχήματός σου, την αίτηση ασφάλισης, την πράσινη κάρτα καθώς και όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την ασφάλισή σου (πχ Γενικοί και Ειδικοί Όροι Ασφάλισης) τα οποία μπορείς να τα δεις και εδώ
Η απόδειξη πληρωμής ασφαλίστρων θα είναι διαθέσιμη στο χώρο πελατών myAccount.

Για να αποκτήσεις μικτή ασφάλιση θα πρέπει να επιλέξεις το πρόγραμμα Relax το οποίο περιέχει την κάλυψη ιδίων ζημιών και κακόβουλων πράξεων.

Μετά την υποβολή αιτήματος ασφάλισης του οχήματός σου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να γίνει εξ αποστάσεως έλεγχος του οχήματός σου.
Το αυτοκίνητο σου θα  φωτογραφηθεί με χρήση διαδικτυακής υπηρεσίας που έχει ορίσει η Εταιρεία ή από εκπρόσωπο της Εταιρείας.
Κατά την φωτογράφιση ή επιθεώρηση, το αυτοκίνητο θα πρέπει να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και να επιβεβαιώνονται τα στοιχεία που έχεις δηλώσει στην αίτηση ασφάλισης.
Αν η Εταιρεία διαπιστώσει ότι οι πιο πάνω προϋποθέσεις πληρούνται, τότε και η κάλυψη «Ίδιες ζημιές & Κακόβουλες ενέργειες» ενεργοποιείται και θα ενημερωθείς μέσω email για τον τρόπο εξόφλησης των ασφαλίστρων, ώστε να εκδοθεί το ασφαλιστήριο και να είναι σε ισχύ η ασφάλιση του οχήματός σου.

Εάν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η κάλυψη «Ίδιες ζημιές & Κακόβουλες ενέργειες», θα ενημερωθείς μέσω email, ώστε αν το επιθυμείς να επιλέξεις ένα από τα υπόλοιπα διαθέσιμα προγράμματα ασφάλισης.

Η ασφαλιστική κάλυψη του οχήματός σου ξεκινάει από την ημερομηνία και ώρα έναρξης της ασφάλισης που αναγράφεται στο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.

Για να τροποποιήσεις το ασφαλιστήριό σου , μπορείς να μπεις στο myAccount και να κάνεις τις αλλαγές που θες γρήγορα και απλά.  Επίσης μπορείς να αιτηθείς αλλαγή στην ασφάλισή σου μέσω email στο info@myzen.gr

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αποζημιώνουν τους πελάτες τους για ατύχημα το οποίο δεν φέρουν ευθύνη, οι οποίες ενεργούν μετά από έγγραφη επιβεβαίωση αποδοχής ευθύνης, για λογαριασμό της υπαίτιας ασφαλιστικής εταιρείας.

Οι εταιρείες που εντάσσονται στον φιλικό διακανονισμό είναι οι ακόλουθες:

  • ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ Ε.Ε.Α.Ζ. ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
  • ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.
  • ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Α.Α.Α.Ε.
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Α.Ε.Γ.Α.
  • ALLIANZ ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.A.E.
  • INTERLIFE SA Α.Α.Ε.Γ.Α.
  • GENERALI HELLAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.A.E.
  • NP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ-ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΑΕΑΕ
  • INTERASCO Α.Ε.Γ.Α.
  • EURO INSURANCES DAC
  • AIG EUROPE S.A.
  • Hellas Direct  INSURANCE LTD
  • QIC EUROPE LTD
  • EUROINS.AD INSURANCE COMPANY              
  • Η ΕΘΝΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
  • "GENERALI HELLAS I AAE ( ΠΡΩΗΝ ΑΧΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΕ)"
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΙΣ Α.Ε.Ε.Γ.Α.- ΜΙΝΕΤΤΑ
  • ΟΡΙΖΩΝ ΑΕΓΑ
  • GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ AEAE
  • ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣH Α.Ε.Γ.A.
  • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
  • ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α.
  • Eurolife FFH ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΓΑ
  • ERGO ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.
  • PERSONAL INSURANCE Α.Ε.Γ.Α.
  • ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝ.Π.Ε. ΑΛΛΗΛΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΛΕΟΦΩΡΕΙΩΝ

 

Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος μπες στο www.myzen.gr, πάτησε στο κουμπί «Έπαθες κάτι» για να μιλήσεις άμεσα με συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος ή κάλεσε αμέσως στο 2103295222 και επικοινώνησε με τη Φροντίδα ατυχήματος.
Εναλλακτικά μπορείς να μας δηλώσεις ηλεκτρονικά τη ζημιά ή τη βλάβη του οχήματός σου εδώ, εύκολα και απλά σημειώνοντας μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και το τηλέφωνό σου. Ένας συνεργάτης μας, θα σε καλέσει για να κάνετε τη δήλωση της ζημιάς χωρίς ταλαιπωρία.


 

Η πλήρης Οδική Βοήθεια είναι στη διάθεσή σου οποιαδήποτε στιγμή κι αν ακινητοποιηθεί το όχημά σου από ατύχημα, βλάβη ή ακόμα κι αν χάσεις τα κλειδιά σου, ή πάθεις λάστιχο.

Ισχύει 24 ώρες το 24ωρο και σου παρέχει βοήθεια σε περίπτωση βλάβης του αυτοκινήτου σου από ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά ή μηχανικά αίτια, 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο εντός των γεωγραφικών ορίων της Ελληνικής Επικράτειας, της ηπειρωτικής και νησιωτικής επικράτειας των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των λοιπών κρατών της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων της Αλβανίας, των Μεσογειακών χωρών της Μέσης Ανατολής, της Β. Αφρικής, της Τουρκίας και της κατεχόμενης Κύπρου (Τουρκοκυπριακός Τομέας).

Συγκεκριμένα παρέχεται στο όχημά σου σύμφωνα με τους όρους:

  • Επί τόπου επισκευή εφόσον είναι δυνατή
  • Ανέλκυση/ ανάσυρση οχήματος και επαναφορά σε δημόσιο δρόμο
  • Μεταφορά οχήματος

    Α) Στο πλησιέστερο κατάλληλο του τόπου ακινητοποίησης συνεργείο επισκευής.
    Β) Σε συνεργείο επισκευής οχημάτων επιλογής σου είτε πλησίον της δηλωμένης στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο ως μόνιμης κατοικίας, είτε στο σημείο εκκίνησης ή στον αρχικό προορισμό σου εντός της Ελλάδας.

Επιπλέον, παρέχονται σε σένα σύμφωνα με τους όρους:
  • Δυνατότητα επιστροφής ή συνέχισης του ταξιδιού σου
  • Όχημα αντικατάστασης εντός Ελληνικής Επικράτειας
  • Παραμονή σε ξενοδοχείο
  • Υγειονομική μεταφορά

Σου παρέχεται βοήθεια κατόπιν τροχαίου Ατυχήματος/Ζημιάς του καλυπτόμενου οχήματος, υπό την προϋπόθεση υποχρέωσης υποβολής Δήλωσης Ατυχήματος ή Ζημιάς, όλο το 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο εντός των γεωγραφικών ορίων της Ελληνικής Επικράτειας, της ηπειρωτικής και νησιωτικής επικράτειας των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των λοιπών κρατών της Ηπειρωτικής και Νησιωτικής Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων της Αλβανίας, των Μεσογειακών χωρών της Μέσης Ανατολής, της Β. Αφρικής, της Τουρκίας και της κατεχόμενης Κύπρου (Τουρκοκυπριακός Τομέας).

Παροχές στο όχημά σου σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου:

  • Φροντίδα ατυχήματος εντός Ελλάδας
    • Επί τόπου φωτογράφιση των οχημάτων
    • Επί τόπου φωτογράφιση σχετικών εγγράφων
    • Σκαρίφημα του τόπου συμβάντος.
    • Συλλογή στοιχείων τυχόν αυτοπτών μαρτύρων.
    • Συμπλήρωση δήλωσης Ατυχήματος.
    • Συμπλήρωση εντύπου Φιλικού Διακανονισμού.
    • Επί τόπου φωτογράφιση ή συλλογή εγγράφων των αρμόδιων αρχών (πχ αστυνομικών, πυροσβεστικών κλπ)
  • Φροντίδα ατυχήματος εκτός Ελλάδας

    Μπορείς να καλέσεις στο τηλεφωνικό κέντρο και να σου υποδείξουν το τρόπο υποβολής δήλωσης ατυχήματος

  • Οδική βοήθεια
    • Επαναφορά του οχήματος σε δημόσιο δρόμο εάν λόγω τροχαίου ατυχήματος έχει βρεθεί εκτός αυτού.
    • Μεταφορά του οχήματος από ακινητοποίηση συνεπεία ατυχήματος εντός Ελλάδος

      α) Στο πλησιέστερο κατάλληλο του τόπου ακινητοποίησης συνεργείο επισκευής επιλογής σου
      β) Σε συνεργείο επισκευής οχημάτων επιλογής σου

    • Μεταφορά του οχήματος από ακινητοποίηση συνεπεία ατυχήματος εκτός Ελλάδος

      Στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκευής του νομού, ή άλλης διοικητικής διαίρεσης, του σημείου ακινητοποίησης.

  • Νομικές και ιατρικές συμβουλές

Σε περίπτωση ζημιάς ή βλάβης μπες στο www.myzen.gr από το smartphone σου, πάτησε στο κουμπί «Έπαθες κάτι;» για να μιλήσεις άμεσα με συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος ή κάλεσε αμέσως στο 2103295222 και επικοινώνησε με την Φροντίδα ατυχήματος.
Εναλλακτικά μπορείς να μας δηλώσεις ηλεκτρονικά τη ζημιά ή τη βλάβη του οχήματός σου εδώ, εύκολα και απλά σημειώνοντας μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και το τηλέφωνό σου. Ένας συνεργάτης μας, θα σε καλέσει για να κάνετε τη δήλωση της ζημιάς χωρίς ταλαιπωρία.

 

Καταρχήν κάλεσε την Άμεση Δράση και δήλωσε την κλοπή του αυτοκινήτου σου. Στη συνέχεια ενημέρωσε εμάς δηλώνοντας την κλοπή του αυτοκινήτου σου εδώ εύκολα και απλά σημειώνοντας μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και το τηλέφωνό σου. Ένας συνεργάτης μας, θα σε καλέσει για να κάνετε τη δήλωση της ζημιάς χωρίς ταλαιπωρία.

Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων κάλεσε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2103295222 και ενημέρωσέ μας.

Αφού υποβάλλεις αίτημα ζημιάς και προκύπτει ποσό αποζημίωσης, ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σου προκειμένου να σου προτείνει το κατάλληλο συνεργείο για το αυτοκίνητό σου από το δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων της εταιρείας μας. Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις εσύ μαζί μας και να ζητήσεις να ενημερωθείς για τη διαδικασία.

Παροχές σε περίπτωση ζημιάς

Με την προϋπόθεση την αποκατάστασης των ζημιών από το δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων :

  • Προτεραιότητα στο συνεργείο
  • Γραπτή εγγύηση επισκευής
  • Καθαρισμός αυτοκινήτου εσωτερικά και εξωτερικά
  • Τεχνικός έλεγχος 20 σημείων
  • Απευθείας πληρωμή του συνεργείου από την Εταιρεία
  • Αντικατάσταση αυτοκινήτου
  • Παραλαβή και επιστροφή του αυτοκινήτου
  • Οι υπηρεσίες του myAnesis και οι προβλεπόμενες εκπτώσεις για επισκευή και service προσφέρονται και στους πελάτες που η δαπάνη βαρύνει τους ίδιους

Πλήρωσε όπως σε βολεύει, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια με έναν από τους παρακάτω τρόπους, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

  • Με χρήση χρεωστικής / πιστωτικής / προπληρωμένης κάρτας (Visa ή Mastercard οποιασδήποτε τράπεζας).

    Προσφέρεται η δυνατότητα μηνιαίας εξόφλησης με άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας (Visa ή Mastercard οποιασδήποτε τράπεζας).

  • Πληρωμή μέσω IRIS online payments.

    Επιλέγοντας την υπηρεσία IRIS, η εξόφληση της ασφάλισής σου γίνεται άμεσα, με απευθείας χρέωση του τραπεζικού σου λογαριασμού χρησιμοποιώντας το web banking της τράπεζάς σου (Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς).

 

Μπορείς να πληρώσεις:

  • Μέσω του link που θα βρεις στο email και στο sms που λαμβάνεις από εμάς σε κάθε ανανέωση του συμβολαίου σου
  • Online πληρωμή μέσω του site μας
  • Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας myAccount
  • Online μέσα από την υπηρεσία web banking της τράπεζάς σου.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις, ότι για να ισχύει η ασφαλιστική σου κάλυψη είναι απαραίτητο να έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σου.

Συμπλήρωσε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας ή επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 32 95222.

Εάν επιθυμείς να υποβάλεις γραπτό παράπονο, παρακαλούμε συμπλήρωσε την ηλεκτρονική φόρμα που θα βρεις εδώ.

To myAccount σου προσφέρει, 24 ώρες το 24ωρο, τη δυνατότητα να:

  • βλέπεις πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά σου (π.χ. καλύψεις συμβολαίου, ημερομηνία ανανέωσης κ.λπ.).
  • παρακολουθείς την πορεία των φακέλων σου για ζημιές αυτοκινήτου
  • κατεβάζεις και να αποθηκεύεις τα έγγραφα που αφορούν το συμβόλαιό σου.
  • αλλάζεις τη διάρκεια του συμβολαίου του οχήματός σου.
  • πληρώνεις online τα ασφάλιστρά σου.
  • αλλάζεις τα στοιχεία επικοινωνίας σου, καθώς και τα στοιχεία πρόσβασής σου στην υπηρεσία.
  • βρίσκεις απαντήσεις στα πιο συχνά σου ερωτήματα.
  • επικοινωνείς μαζί μας για θέματα που αφορούν τα συμβόλαιά σου.

Αν δεν έχεις ακόμη δημιουργήσει τον δικό σου προσωπικό λογαριασμό, κάνε εγγραφή στο myAccount τώρα!

Για να εγγραφείς στο myAccount χρειάζεσαι μόνο το email σου και ένα συνθηματικό (password).

Πάτησε στο link «Ξέχασα το password μου» και θα λάβεις στο emails σου όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να μπορέσεις να συνδεθείς ξανά στο myAccount.

Ναι φυσικά! Το myAccount είναι μαζί σου 24/7 από όλες τις συσκευές σου.