banner-image

Όροι Χρήσης

1. Εισαγωγή

H ασφαλιστική Εταιρεία με την επωνυμία «GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με τον διακριτικό τίτλο «GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ» (καλούμενη στη συνέχεια και Groupama Ασφαλιστική ή Εταιρεία), η οποία εδρεύει στην Ελλάδα επί της Λεωφόρου Συγγρού, αριθμ. 213-215, Νέα Σμύρνη, δημιούργησε την ηλεκτρονική πλατφόρμα “MyAccount” (στο εξής και «υπηρεσία») η οποία παρέχεται μέσω διαδικτύου για την ηλεκτρονική ενημέρωση των πελατών της (εφεξής «ασφαλισμένοι»). Η χρήση του “MyAccount” διέπεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις (εφεξής Όροι), τους οποίους οι ασφαλισμένοι καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά και να συμμορφώνονται με αυτούς. Η Εταιρεία θεωρεί ότι οι ασφαλισμένοι πριν από την χρήση των υπηρεσιών του “MyAccount” έχουν λάβει γνώση των Όρων, όπως αυτοί κάθε φορά ισχύουν και τους έχουν αποδεχτεί ανεπιφύλακτα. Η χρήση του “MyAccount” συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων. Εάν κάποιος ασφαλισμένος δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει να μην προβεί σε χρήση του “MyAccount” ή να διακόψει τη χρήση αυτού άμεσα. Η Εταιρεία δικαιούται να τροποποιεί οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση και για οποιοδήποτε λόγο, τους παρόντες Όρους Χρήσης, αναλαμβάνει όμως την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για κάθε τροποποίηση ή προσθήκη. Συνεπώς, συνιστάται στους χρήστες ασφαλισμένους να ελέγχουν ανά διαστήματα το περιεχόμενο των όρων αυτών. Η χρήση του “MyAccount” επιτρέπεται μόνο σε ενηλίκους. Σε περίπτωση που ανήλικοι κάνουν χρήση της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών του “MyAccount”, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη και δικαιούται να μην παρέχει τις υπηρεσίες της. Σε περίπτωση ακυρότητας κάποιου όρου, δεν επέρχεται ακυρότητα και των λοιπών όρων. Η τυχόν μη ενάσκηση από την Εταιρεία των εκ των παρόντων Όρων δικαιωμάτων της, δεν συνεπάγεται παραίτησή της από τα δικαιώματά της αυτά. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για παράβαση των παρόντων Όρων οφειλομένη σε λόγους ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές, καταστάσεις ανάγκης κλπ. Σε περίπτωση τυχόν σύγκρουσης των παρόντων όρων με τους όρους της ασφαλιστικής σύμβασης, υπερισχύουν οι ειδικότεροι όροι της ασφαλιστικής σύμβασης. Η Εταιρεία διευκρινίζει ότι το σύνολο των υπηρεσιών του “MyAccount” παρέχεται μόνο μέσω του διαδικτύου (internet).

2. Εγγραφή

Στο “MyAccount” μπορούν να εγγραφούν μόνο πελάτες της Εταιρείας που διαθέτουν ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον κλάδο Αυτοκινήτου. Για τη λήψη των υπηρεσιών του “MyAccount” απαιτείται η εγγραφή του χρήστη στην υπηρεσία μέσω της Φόρμας Εγγραφής. Σε περίπτωση που τα δηλωθέντα στη Φόρμα στοιχεία δεν είναι σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η Εταιρεία, δεν θα μπορεί να ολοκληρωθεί η εγγραφή στο “MyAccount”. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής η Εταιρεία θα αποστέλλει, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο ασφαλισμένος, τον προσωπικό, μυστικό Κωδικό Πρόσβασης (Password). Σημειώνεται ότι, για λόγους ασφάλειας, ο ασφαλισμένος υποχρεούται να αλλάξει άμεσα το Password που θα του στείλει η Εταιρεία με άλλο της επιλογής του. Ο ασφαλισμένος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που δηλώνει, η οποία είναι υπό τον πλήρη και αποκλειστικό έλεγχό του. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία του χρήστη από τυχόν πρόσβαση τρίτων στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο. Στην περίπτωση που η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), την οποία δήλωσε αρχικά ο ασφαλισμένος, παύει να υφίσταται για οποιοδήποτε λόγο ή επιθυμεί να την αλλάξει, τότε ο ασφαλισμένος οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία, δηλώνοντας παράλληλα τη νέα ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail). Η εν λόγω ενημέρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με δήλωση του στο “MyAccount”, είτε μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Τηλέφωνο Επικοινωνίας 210 32 95222). Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από το χρήστη περαιτέρω δικαιολογητικά για να επιβεβαιώσει ότι ο ασφαλισμένος είναι ο νόμιμος κάτοχος της δηλωθείσας από αυτόν διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή έχει την άδεια για τη χρήση της από το νόμιμο κάτοχο αυτού. Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος αρνηθεί να αποστείλει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ή η Εταιρεία διαπιστώσει ότι ο ασφαλισμένος δεν είναι ο νόμιμος κάτοχος της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει το χρήστη από το “MyAccount”. Ο ασφαλισμένος φέρει αποκλειστικά την ευθύνη για την πρόσβαση στο “MyAccount” και είναι μόνος υπεύθυνος για την καταβολή οιουδήποτε είδους τελών προς τρίτους φορείς/παρόχους υπηρεσιών Internet. Επίσης, ο ασφαλισμένος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον προσωπικό εξοπλισμό του με τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα που του επιτρέπουν την πρόσβαση στο “MyAccount”.

3. Χρήση Κωδικών Πρόσβασης

Για τη χρήση και πρόσβαση στο “MyAccount” και τις υπηρεσίες που παρέχονται από αυτό, απαιτείται η χρήση των Προσωπικών Κωδικών Πρόσβασης (username & password) που αποκτούνται με την εγγραφή στο “MyAccount”. Οι κωδικοί αυτοί είναι αυστηρά προσωπικοί για κάθε χρήστη και δεν πρέπει να γνωστοποιούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.

4. Ηλεκτρονική πληρωμή ασφαλίστρων

Ο ασφαλισμένος με την εγγραφή του στο “MyAccount” αποκτά αυτόματα πρόσβαση στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληρωμής που προσφέρει πληροφόρηση σχετικά με τις οφειλές των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων που διατηρεί στην Εταιρεία. Η υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής ασφαλίστρων παρέχεται σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς. Οι Χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να εξοφλήσουν τα ασφάλιστρα του συμβολαίου τους αρκεί να έχουν στην κατοχή τους τον κωδικό πληρωμής όπως αυτός αναγράφεται στην Ειδοποίηση Πληρωμής Ασφαλίστρων που τους αποστέλλεται. Η πληρωμή είναι δυνατή μέσω της υπηρεσίας IRIS ( Συμμετέχουσες τράπεζες Eurobank, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς) καθώς και με την χρήση πιστωτικών/χρεωστικών/προπληρωμένων καρτών τύπου VISA, MASTERCARD και MAESTRO μέσω της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία διαθέτει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας. Η συναλλαγή πραγματοποιείται απευθείας μέσω του συστήματος διατραπεζικών συναλλαγών (σύστημα ΔΙΑΣ) σε secure server της Τράπεζας Πειραιώς και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας.. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία της κάρτας ανήκει στο περιβάλλον των συστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτήν χωρίς την παρέμβαση της GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ. Οι συναλλαγές ολοκληρώνονται στο διαδικτυακό περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς και η GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ δεν αποθηκεύει και δεν διατηρεί πρόσβαση σε στοιχεία όπως ο αριθμός κάρτας, η ημερομηνία λήξης και το cvv2. Συνεπώς η GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ουδεμία ευθύνη φέρει για θέματα που τυχόν προκύψουν είτε με τη συναλλαγή αυτή καθαυτή είτε με οποιοδήποτε από τα παραπάνω στοιχεία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης και cvv2). Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη τους κάρτα οι χρήστες θα πρέπει να απευθύνονται απευθείας στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους. Προκειμένου να γίνει αναγνώριση/αντιστοίχιση της οφειλής για την οποία ο Χρήστης επιθυμεί να γίνει κάποια πληρωμή, ο Χρήστης υποχρεούται να εισάγει τον ανάλογο κωδικό πληρωμής. Η υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα επιβεβαίωσης στο Βήμα 1, με σκοπό την αποφυγή λαθών καθώς σε περίπτωση ολοκληρωμένης/επιτυχημένης και εκκαθαρισμένης συναλλαγής, ο Χρήστης δεν έχει την δυνατότητα να την ακυρώσει ηλεκτρονικά. Πατώντας το κουμπί «Πληρωμή» στο Βήμα 2, ο Χρήστης μεταφέρεται αυτόματα στο περιβάλλον των συστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς, όπου θα ολοκληρωθεί η συναλλαγή σύμφωνα με τους όρους και τις συνθήκες που καθορίζει η τράπεζα. Με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής, οι Χρήστες έχουν την δυνατότητα να εκτυπώσουν ηλεκτρονική απόδειξη ή να την αποστείλουν στο προσωπικό τους email. H GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω διαδικτύου. Η GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ συλλέγει και επεξεργάζεται μόνο τα στοιχεία του Χρήστη (ήτοι ονοματεπώνυμο, ασφαλισμένο αντικείμενο, κλάδο ασφάλισης, αριθμό συμβολαίου, ποσό πληρωμής), τα οποία είναι απαραίτητα για το σκοπό της αναγνώρισης/αντιστοίχισης της οφειλής για την οποία ο Χρήστης επιθυμεί να γίνει κάποια πληρωμή. Τα παραπάνω στοιχεία δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από το ποσό πληρωμής, το οποίο ανακοινώνεται στην Τράπεζα Πειραιώς για τον σκοπό της εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής. Οι Χρήστες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από τη GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ο Χρήστης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο.

5. Περιορισμός ευθύνης

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται έναντι των ασφαλισμένων της για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της αίτησής τους. Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο υλοποίησης των αιτημάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το “MyAccount” παρέχει το Περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου όπως ακριβώς έχουν. Σε καμία περίπτωση η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) από επισκέπτες του “MyAccount” ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτό ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού. Σε περίπτωση που το “MyAccount” παρέχει σύνδεση σε ιστοσελίδες τρίτων, αυτοί (τρίτοι: πάροχοι ιστοσελίδων) έχουν και την πλήρη (αστική και ποινική) ευθύνη για την ασφάλεια, το σύννομο και την εγκυρότητα του περιεχομένου των ιστοσελίδων και υπηρεσιών τους, αποκλειόμενης κάθε ευθύνης της Εταιρείας, όπως ενδεικτικά ευθύνης περί δικαιωμάτων πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας ή οποιουδήποτε δικαιώματος τρίτου. Ως εκ τούτου, οι ασφαλισμένοι υποχρεούνται να απευθύνονται απευθείας στους τρίτους (παρόχους ιστοσελίδων) για οτιδήποτε προκύψει από την επίσκεψη ή/και χρήση αυτών. Παρά το γεγονός ότι οι ασφαλισμένοι αποδέχονται ότι η Εταιρεία ούτε υποχρεούται, ούτε δύναται να ελέγξει την ασφάλεια και το περιεχόμενο των ιστοσελίδων και υπηρεσιών τρίτων στις οποίες παρέχει πρόσβαση, εντούτοις δικαιούται οποτεδήποτε να αφαιρεί, να τροποποιεί ή να διακόπτει οποιαδήποτε υπηρεσία τρίτου ή σύνδεση με ιστοσελίδες τρίτου, εάν, κατά την κρίση της, απειλείται ή παραβιάζεται ο νόμος ή οι παρόντες Όροι. Σε κάθε περίπτωση, με την εγγραφή και τη χρήση του “MyAccount” ο χρήστης συμφωνεί ότι οι εξαιρέσεις και οι περιορισμοί ευθύνης που τίθενται στο παρόν κείμενο είναι ορθοί και αναλογικοί.

6. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Εκτός τυχόν δικαιωμάτων τρίτων, όλο το περιεχόμενο του “MyAccount”, ήτοι, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, εμπορικά σήματα ή άλλα διακριτικά γνωρίσματα, εμπορική επωνυμία, διακριτικός τίτλος, όνομα χώρου (domain name), πηγαίος κώδικας, εικόνες, γραφικά, φωτογραφίες, κείμενα, παρεχόμενες υπηρεσίες και προϊόντα, αρχεία ήχου και αρχεία οπτικοακουστικών έργων κλπ., αποτελεί αντικείμενο αποκλειστικών δικαιωμάτων πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας της Groupama Ασφαλιστικής καθώς και των εμπορικών συνεργατών ή άλλων τυχόν αντισυμβαλλομένων της και τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του Περιεχομένου του “MyAccount”. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της Εταιρείας ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αναφέρονται στο “MyAccount”, είναι αποκλειστικά σήματα της Εταιρείας ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στο “MyAccount” δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

7. Υποχρεώσεις Αποδεκτής Χρήσης και Ορθής Συμπεριφοράς Χρήστη

Οι Χρήστες αποδέχονται, συμφωνούν και συνομολογούν ότι θα κάνουν σύννομη και πρόσφορη χρήση του “MyAccount”. Ως εκ τούτου, οι ασφαλισμένοι, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, συμφωνούν ότι: Θα χρησιμοποιούν εξοπλισμό που δε δημιουργεί προβλήματα στο δίκτυο της Εταιρείας. Αποδέχονται ότι θα συμμορφώνονται με τους κανόνες και τις διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου και τη σχετική νομοθεσία που διέπει τις τηλεπικοινωνίες, την προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας και τον αθέμιτο ανταγωνισμό, αφετέρου δε θα απέχουν από κάθε παράνομη και καταχρηστική χρήση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του “MyAccount”. Επίσης, οφείλουν να συμπεριφέρονται κόσμια, ευγενικά και διακριτικά κατά τη διάρκεια χρήσης του “MyAccount”, ενώ απαγορεύεται ρητά η υιοθέτηση πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού. Δεν θα χρησιμοποιούν οι ίδιοι και δεν θα επιτρέπουν σε τρίτους να χρησιμοποιούν τις Υπηρεσίες “MyAccount” για ανήθικους ή παράνομους σκοπούς. Ειδικότερα οι ασφαλισμένοι απαγορεύεται να κάνουν χρήση του “MyAccount” για να: Α) μεταδώσουν με οποιοδήποτε τρόπο ή αποκτήσουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που είτε παραβιάζει οποιαδήποτε δικαιώματα τρίτων, είτε προσβάλλει την προσωπικότητα τρίτων, είτε παρενοχλεί με οποιονδήποτε τρόπο τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα τρίτων, είτε έρχεται, με οποιονδήποτε τρόπο σε αντίθεση με το νόμο. Β) παρενοχλήσουν με οποιονδήποτε τρόπο την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών (όπως η συλλογή ή/ και αποθήκευση προσωπικών δεδομένων άλλων χρηστών). Γ)δημοσιεύσουν ή αποστείλουν με e-mail ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο οποιοδήποτε περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με το νόμο καθώς και τα χρηστά και συναλλακτικά ήθη, παρενοχλεί με οποιονδήποτε τρόπο ατομικά την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα τρίτων, είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δημοσιεύσουν, αποστείλουν με e-mail ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο οποιοδήποτε περιεχόμενο για το οποίο οι λήπτες ασφάλισης δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας). Δ) δημοσιεύσουν, αποστείλουν με e-mail ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο οποιοδήποτε περιεχόμενο το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων. Ε)παραπλανήσουν οποιονδήποτε ως προς την προέλευση του περιεχομένου του “MyAccount” ή ζημιώσουν με οποιονδήποτε τρόπο τη φήμη της Εταιρείας ή και τρίτων. Στ)θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του δικτύου της Εταιρείας. Ζ)εμποδίσουν οποιονδήποτε να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες ή τον υποβοηθήσουν στο να παρακάμπτει τον έλεγχο ταυτότητάς του. Η) εγκαταστήσουν και να προωθήσουν με οποιονδήποτε τρόπο, οποιουδήποτε είδους αυτόκλητη ή μη εξουσιοδοτημένη διαφήμιση ή μη ζητηθέντα από τον παραλήπτη ηλεκτρονικά μηνύματα (spam), αλυσιδωτές επιστολές, συστήματα πυραμίδων και οποιαδήποτε άλλη μορφή ανεπιθύμητης προώθησης περιεχομένου. Θ) προωθούν ή/και διαθέτουν περιεχόμενο που περιέχει κακόβουλο λογισμικό ή προγράμματα σχεδιασμένα να παρεμβληθούν, καταστρέψουν ή περιορίσουν τη λειτουργία οποιουδήποτε λογισμικού ή τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού ή να εμποδίσουν άλλους ασφαλισμένους να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Εταιρείας. Ι) αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων Χρηστών ή Εταιρικές πληροφορίες που δεν είναι δημοσίως ανακοινώσιμες, διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων και, γενικά, να υπονομεύσουν και να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των Συστημάτων της Εταιρείας. ΙΑ) αποκαλύπτουν πληροφορίες που περιέχουν προσωπικά δεδομένα. ΙΒ) προβούν σε ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των νομοθετικών διατάξεων. Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος αποκτά πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω των υπηρεσιών της Εταιρείας, θα πρέπει να γίνεται σύννομη και πρόσφορη χρήση αυτών, και να τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας του διαδικτύου. Ο ασφαλισμένος οφείλει να ενημερώσει αμέσως την Εταιρεία σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψή του: οποιοδήποτε κενό ασφάλειας που θέτει σε κίνδυνο το απόρρητο των επικοινωνιών του ίδιου, άλλων συνδρομητών ή τρίτων προσώπων, μη ορθή συμπεριφορά ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία της. Ο ασφαλισμένος θα πρέπει να λαμβάνει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απορρήτου των επικοινωνιών του, σύμφωνα με την κρίση του και την ενημέρωση που του παρέχεται από την Εταιρεία. Ο ασφαλισμένος έχει δικαίωμα να αποκτά πρόσβαση αποκλειστικά και μόνο σε δεδομένα επικοινωνίας τα οποία αναφέρονται στον ίδιο, ή είναι Δημοσίως Ανακοινώσιμα, ή για τα οποία έχει δοθεί άδεια για πρόσβαση σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία ή τις αποφάσεις των αρμοδίων Αρχών. Σε περίπτωση που οι Χρήστες δεν τηρούν οποιαδήποτε από τις νόμιμες ή συμβατικές τους υποχρεώσεις περί αποδεκτής χρήσης και ορθής συμπεριφοράς, η Εταιρεία δικαιούται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της. Σε κάθε περίπτωση χρήσης παράνομης ή αντίθετης με τους εκάστοτε Όρους Χρήσης, η Εταιρεία επιφυλάσσεται για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός της και δη για την αποκατάσταση κάθε θετικής και αποθετικής της ζημίας. Οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στο “MyAccount” ή στο Διαδίκτυο γενικότερα, απορρέουσα από την κακή ή αθέμιτη χρήση των σχετικών υπηρεσιών από το χρήστη, ανάγεται στη σφαίρα της αποκλειστικής του ευθύνης. Ο χρήστης οφείλει να απέχει από οποιαδήποτε παράνομη και καταχρηστική δραστηριότητα και να αποκαθιστά οποιαδήποτε ζημιά προκλήθηκε στην Εταιρεία ή σε Εταιρείες του Ομίλου ή σε τρίτα πρόσωπα, λόγω παράνομης και υπαίτιας χρήσης του “MyAccount” από αυτόν. Σε περίπτωση που οποιοσδήποτε τρίτος κινηθεί νομικά εναντίον της Groupama Ασφαλιστικής για προσβολή οποιουδήποτε εννόμου αγαθού του, η οποία εμπίπτει από τα οριζόμενα στο κείμενο των όρων χρήσης στο πεδίο ευθύνης του χρήστη, η Groupama Ασφαλιστική διατηρεί το δικαίωμα να στραφεί αναγωγικά κατά του χρήστη αυτού.

8. Διαθεσιμότητα Δικτύου

Η Εταιρεία καταβάλλει εύλογες προσπάθειες για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα του “MyAccount”. Οι ασφαλισμένοι παρ' όλα αυτά αποδέχονται ότι η Εταιρεία δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα του με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους ασφαλισμένους, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό ατόμων που προσπαθούν να κάνουν χρήση του “MyAccount” ταυτόχρονα, ή από άλλες αιτίες. Ως εκ τούτου η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιουδήποτε είδους ζημία (θετική, αποθετική, εξ' αμελείας, ενδοσυμβατική ή άλλη,) προερχομένη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ' αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, την ύπαρξη κάθε είδους λαθών. Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να διακόψει προσωρινά ή οριστικά τη λειτουργία ολοκλήρου ή τμήματος του “MyAccount” για λόγους συντήρησης ή αναβάθμισης ή για οποιονδήποτε λόγο. Αν και η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προστασίας του “MyAccount” από ψηφιακούς ιούς, δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα προσβληθεί ποτέ από ιούς. Συνεπώς, κάθε ασφαλισμένος πρέπει να φροντίζει για τη δική του προστασία (χρήση antivirus, virus scanner ή άλλων συστημάτων προστασίας) πριν τη χρήση του “MyAccount” ή την αποθήκευση πληροφοριών, λογισμικού ή περιεχομένου αυτού στον Η/Υ του.

9. Ασφάλεια

Η Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
Αναγνώριση Πελάτη- Κωδικοί
Οι ασφαλισμένοι κατά την εγγραφή τους ως μέλη του “MyAccount” παρέχουν στην Εταιρεία προσωπικά δεδομένα τα οποία η Εταιρεία εγγυάται ότι χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών μέσω του “MyAccount”. Τα ανωτέρω στοιχεία, πρέπει να είναι πάντοτε αληθή, ακριβή, έγκυρα και πλήρη. Οι ασφαλισμένοι μετά τη λήψη από την Εταιρεία του Κωδικού Πρόσβασης για την ενεργοποίησή τους στο “MyAccount” (password ενεργοποίησης), είναι υποχρεωμένοι να μεταβάλλουν τον Κωδικό Πρόσβασης τους (password) προκειμένου να μην τον γνωρίζει κανείς άλλος, ενώ έχουν στη συνέχεια τη δυνατότητα να τον μεταβάλλουν, όσο συχνά επιθυμούν. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα προσωπικά του στοιχεία είναι ο ασφαλισμένος μέσω των ανωτέρω Προσωπικών Κωδικών Πρόσβασης. Οι ασφαλισμένοι είναι υπεύθυνοι για όλες τις πράξεις που διενεργούνται με τους Προσωπικούς Κωδικούς Πρόσβασης και υποχρεούνται να ειδοποιούν άμεσα την Εταιρεία για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση που ενδεχομένως διενεργείται με αυτούς και για οποιαδήποτε (ακόμα και για ενδεχόμενη) παραβίαση ασφαλείας. Τα στοιχεία αυτά δεν γνωστοποιούνται από την Εταιρεία σε τρίτους. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία τυχόν προκύψει για τους ασφαλισμένους από την αυθαίρετη ή παράνομη χρήση των Προσωπικών Κωδικών Πρόσβασης από τρίτους, λόγω διαρροής τους ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο και διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την καταβολή αποζημίωσης από το χρήστη, σε περίπτωση που υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημία από την αυθαίρετη ή παράνομη χρήση των Προσωπικών Κωδικών Πρόσβασης. Η Εταιρεία δικαιούται οποτεδήποτε να τερματίσει την παροχή των υπηρεσιών αυτών στο χρήστη και να αρνηθεί οποιαδήποτε τρέχουσα ή μέλλουσα χρήση του “MyAccount”, σε περίπτωση παραβίασης των Όρων Χρήσης.

10. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Ενημερωθείτε εδώ, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα. Ηχογράφηση τηλεφωνικών κλήσεων Η Groupama Ασφαλιστική επιθυμεί να ενημερώσει τους ασφαλισμένους πελάτες της ότι οι εισερχόμενες κλήσεις προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της καταγράφονται υπό τους ακόλουθους όρους: Η ηχογράφηση τηλεφωνικών κλήσεων αποτελεί νόμιμη πρακτική εφόσον λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια νόμιμης επαγγελματικής πρακτικής με σκοπό την παροχή αποδεικτικών στοιχείων μιας εμπορικής συναλλαγής ή οποιασδήποτε άλλης επικοινωνίας επαγγελματικού χαρακτήρα (με προϋπόθεση τη συγκατάθεσή του συναλλασσόμενου πελάτη που ηχογραφείται). Η εν λόγω ηχογράφηση (καταγραμμένη επικοινωνία) θα απαλείφεται το συντομότερο δυνατό και, εν πάση περιπτώσει, μετά την πάροδο διετίας. Εφόσον η ηχογράφηση δεν περιέχει στοιχεία εμπορικής συναλλαγής ή εν γένει επικοινωνίας επαγγελματικού χαρακτήρα δεν θα διατηρείται στα αρχεία της Εταιρείας. Κάθε ασφαλισμένος πελάτης της Groupama δικαιούται να έχει πρόσβαση στις ηχογραφήσεις που διατηρούνται, καθώς και να λαμβάνει πληροφορίες για όλα τα δεδομένα της ηχογράφησης που τον/την αφορούν. Επιπλέον, κάθε ασφαλισμένος/-η της Groupama Ασφαλιστικής δικαιούται να προβάλει εγγράφως αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τον/την αφορούν, υποβάλλοντας αίτημα για τη διόρθωση, δέσμευση, μη μεταβίβαση ή διαβίβαση ή διαγραφή της μαγνητοφώνησης, απευθυνόμενος στον Υπεύθυνο Λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, στην ηλεκτρονική διεύθυνση CustomerContactCentre@groupama.gr.

11. Επικοινωνία

Για κάθε διευκρίνιση σχετική με το “MyAccount”, οι ασφαλισμένοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας (τηλέφωνο επικοινωνίας 210 32 95222). Επίσης, οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Εταιρεία μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας www.myzen.gr, στο email info@myzen.gr καθώς και στην ταχυδρομική διεύθυνση: Groupama Ασφαλιστική , Λεωφ. Συγγρού 213-215, 17121 Νέα Σμύρνη.

;